Bilantul Turneului Stradivarius, desfasurat in perioada 7-29 mai 2012, a fostimpresionant: 41 de concerte, 18.000 de km parcursi, zeci de mii de spectatori. Violonistul AlexandruTomescu si vioara Stradivarius au calatoritin 15 orase din Romania, iar concertele eveniment s-au tinut cu casa inchisa. Cele 24 de Capricii au fost interpretate neintrerupt timp de o ora si jumatate, fiecare recital din cadrul turneului fiind ilustrat cu o serie de proiectii video exceptionale.
Cum poti transpune pe hartie, pe un afis, pe o brosura sau pe un flyer, un sentiment atat de puternic precum pasiunea pentru muzica? Mihai Bancila, Creative Director, Streamline Communication, impreuna cu echipa sa creativa a reusit. In urma unei stranse colaborari cu Alexandru Tomescu a reusit sa ilustreze starea febrila de care se lasa cuprins artistul, sentimental sacrificiului pentru arta, al depasirii limitelor umane pentru interpretarea perfecta. Asa a aparut conceptual grafic “Obsesii”. Grafica de Mihai Bancila, concept Ioana Dragulinescu, ilustratie Catalin Precup, copywriter Alexandra Condrut.
“Muzica, obsesii si desene. Un proiect pentru care am putut face grafica dupa sufletul meu, una mai apropiata de meseria de artist plastic si mai ancorata in lucrurile care imi plac: muzica, gestul, culoarea”, a declaratMihai Bancila, Creative Director, Streamline Communication.