Vic Matié, brand-ul italian de accesorii pentru femei, a fost creat in 1987 de catre Renato Curzi. Pe langa prezenta in cele mai sic magazine, incepand cu 1998, marile orase ale lumii si-au imbogatit oferta de fashion odata cu inaugurarea magazinelor monobrand Vic Matié.
Principalul atribut care insufleteste brand-ul este Creativitatea. Fiecare pereche de pantofi si fiecare geanta se nasc sub semnul unicitatii pentru ca mai apoi sa fie produse pentru a face parte din viata de zi cu zi a fiecarei femei.
Misiunea brand-ului consista in a crea produse in pas cu trendurile dar care isi mentin valoarea in timp, ramanand fascinante si actuale.
Colectia Primavara-Vara 2013
Colectia primavara-vara de la VIC MATI a fost conceputa si dezvoltata in jurul ideii acelei forte creatoare care se naste la convergenta contrastelor. Fiecare pereche de pantofi este, de fapt, rezultatul contrastului dintre elemente diferite dar care, in mod surprinzator, creaza armonie atunci cand sunt puse unul langa celalalt.
Materialele ultramoderne si industriale se imbina in formule de succes cu cele naturale folosite din cele mai vechi timpuri la fabricarea incaltamintei, precum lemnul si pielea.
De remarcat, de asemenea, un contrast interesant intre suprafetele lucioase si transparente si pielea de vaca cu finisaje ultramate.
Un contrast intre volumele solide date de platforme si varfurile cu linii simple si elegante.
Un contrast intre feminitatea tocurilor stiletto si agresivitatea talpilor foarte groase ca de bocanci.
Un contrast al culorilor: pe de o parte nuante de pamant si de piele naturala iar pe de alta parte puritatea stralucitoare a culorilor primare precum rosu si albastru.
In sfarsit, un contrast intre implacabila modernitate si mostenirea culturala “Made in Italy”