Ce se intampla atunci cand doua mari companii isi unesc fortele? Profitul creste substantial.
Sa le luam pe rand, una din ele poarta numele de Yves Rocher Group si are peste 15.000 de angajati. A inceput ca o afacere de familie si s-a dezvoltat intr-o afacere cu o cifra de afaceri de peste 2 milioane de EURO. Cealalta este Flormar, producator si distribuitor de make-up. Fabrica de langa Istanbul produce anual peste 50 de milioane de unitati. 50% din incasarile sale vin din Turcia iar restul din cele peste 70 de tari in care se vand produsele.
Recent Yves Rocher Group a cumparat capitalul majoritar al Flormar. Yves Rocher Group a preluat 51% din actiuni, urmand ca restul de 49% sa ramana actionarilor actuali. In urma acestei tranzactii, brandul Flormar va intra intr-o noua etapa de dezvoltare.
In acelasi timp, conducerea Yves Rocher a declarat ca „in urma acestei achizitii, Flormar, care realizeaza 50% din vanzarile lor in Turcia si 50% in strainatate ( Orientul Mijlociu, Africa si Europa de Est) va beneficia de de experienta Yves Rocher Group in dezvoltarea pietelor la nivel international. Acest pachet majoritar al Yves Rocher in Flormar reprezinta un parteneriat care va genera valoare pentru ambele companii: intareste dimensiunea internationala a Yves Rocher Group.