Scopul campaniilor de advertoriale este obtinerea de link-uri de pe diferite blog-uri si site-uri pentru a creste autoritatea domeniului vizat. In functie de bugetul alocat de fiecare site in parte, articolele pentru seo care sunt oferite pentru diverse campanii de articole platite pot fi postate pe site-uri si bloguri de diverse niveluri de autoritate. Un factor deosebit de important care influenteaza calitatea articolelor generate dar si tipul de site unde acestea sunt publicate este bugetul.
Campaniile de articole platite pot fi flexibile, in functie de buget
Specialistii SEO care se ocupa de campanii de articole platite ofera in general diferite servicii dupa cum urmeaza:
- Abonamente care au ca tinta principala webmasteri interesati de inceperea unei campanii SEO sustinuta, care ofera o publicare periodica de articole platite pentru intarirea pozitiilor fruntase in motoarele de cautare.
- Site-uri pentru bugete mici: aici este posibila publicarea de advertoriale pe site-uri cu Page Authority ceva mai mic sau vechime mai mica si care nu cer sume foarte mari pentru publicare.
- Site-uri pentru bugete medii: clientii pot opta sa porneasca o campanie de articole platite pentru a creste in rezultatele motoarelor de cautare pe site-uri care ofera link-uri cu Page Authority mediu spre mare si destula vechime incat sa ofere beneficii reale intr-o campanie de link building.
- Site-uri pentru bugete mari: site-urile care fac parte din aceasta categorie au dreptul sa refuze articole care nu trec testul calitatii si au de obicei Page Authority mare, vechime si sunt privite cu incredere de motoarele de cautare, dar si bugetul cu care se porneste o campanie pe asemenea site-uri trebuie sa fie destul de mare.
Una dintre cele mai eficiente metode de link building sunt articolele platite ca parte integrata a unei strategii de seo. Astfel, site-urile care apeleaza la acest tip de servicii au siguranta ca nu risca penalizari Google si ca articolele vor fi urcate doar pe site-uri ale caror profiluri vor fi riguros verificate inainte. Proiectele sunt atent monitorizate prin rapoarte explicite catre clienti, rapoarte care includ link-urile articolelor, data publicarii si ancorele utilizate pentru fiecare link in parte.
Pasii pe care o campanie de articole platite eficienta trebuie sa ii urmeze sunt:
- Determinarea bugetului si cuvintelor cheie de care clientul are nevoie;
- Realizarea articolelor platite sau preluarea acestora in cazul in care au fost deja realizate de catre client;
- Publicarea articolelor care au continut unic pe site-uri si blog-uri care au fost selectionate in urma indeplinirii anumitor criterii de calitate;
- Urmarirea performantelor in rapoarte periodice detaliate.
Principalul scop al campaniilor de articole platite este cresterea in pozitie pe motoarele de cautare prin obtinerea unui profil de link-uri natural care sa nu atraga atentie negativa de la Google. Prin urmare listele de site-uri si blog-uri trebuie sa fie atent selectionate pentru a indeplini urmatoarele criterii de calitate:
- Site-urile nu trebuie sa faca parte din retele de bloguri;
- Sunt gazduite pe diferite servere si clase de ip;
- Nu au foarte multe link-uri externe.
- Pastreaza articolele platite online pe toata durata de viata a site-urilor.
In concluzie, eficienta unei campanii de articole platite se masoara in numeroase variabile care contribuie la rezultatul final. Din acest motiv, este foarte important ca astfel de campanii sa se desfasoare sub supravegherea unor experti in SEO si copywriting.